Sunday, August 22, 2010

mikhaeel kena gigit

Hari ini pada pukul 8.30 pg tadi , aku ke klinik
bawa anak aku gi check, muka dia tumbuh bintik2 merah , macam jerawat pn ye gak. habis muka chumel anak aku .. doktor ckp dia kena gigit dgn serangga , maybe semut . marah betul aku pada semut2 sekalian yg mendiami umh aku ni.. "siapla korang sume"! doktor kate tak mngkin nyamuk yg gigit, yela takkan nyamuk kot .. siang mlm aku biarkan anak aku tu berkelambu renda2 lagi .. takkan la si nyamuk tu leh meloloskan diri dan gigit anak aku. emmm.. at last , doktor bagi ubt cream, so kenala ber"cream" anak aku tu."siang mlm ibu tempek cream tu ye mikhaeel" ... sayang anak pnya pasal , bintik sebesar hama pn aku susah hati bw g jumpa doktor gak.smpai doktor ckp" anak pertama ke" dgn senyum kambingnye aku jawab " ye doktor" ..heheheh

No comments:

Post a Comment