Sunday, August 22, 2010

Berbuka Pose .. Hotel@umah?

Assalammualaikum dan salam sejahtera sume..,

Da masuk 13 hari kite kaum muslimin dan muslimat berpuasa .. emm... pejam celik da nk dekat raya da.. tahun ni rasa cm cepat je masa berlalu .. lagi 2 minggu nk raya. emm.. tiap kali bulan pose kita mesti berlumba2 mendail no teypon hotel nk tnya promosi ramadan.. bagi aku , berbuka di mana saja sume sama je .. yang penting ada mknan dan mnuman. mcm tahun2 sblm tu (sblm kawen) aku sekuarga tak pernah miss berbuka di hotel.. arwah mak dgn abah aku mesti bawa kiteorg sekuarga gi merasa berbuka kt hotel. tp skang aku da tak heran sgt da.. tp sekali skala nk gak merasa. tmbah2 skang dulu berdua , skang da bertiga .. mesti meriah sket .. walaupun kocik lagi buah hati aku yg sorang ni..

Memasak kt umh memang best, kalo tak sedap takde terasa sgt.. tp kalo mkn kt hotel atau berbuka kt luar , tak sedap je mula la mulut ni mengeluarkan kata2 yg tak sdap didengar, buat kurang pahala je ..heheheh.. masak sndiri puas hati .suami pn makin syg ..heheheh .

No comments:

Post a Comment